منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

امکان تعویض در صورت انصراف از خرید:
در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده، در کوتاه ترین زمان با واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق ورود به صفحه تماس با ما و ارتباط تلفنی با شرکت انصراف خود را اطلاع دهید.
در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز غیر کاری می تواند موضوع را از  طریق تماس تلفنی یا پشتیبانی واتساپ به کارشناسان اطلاع دهد. در این حالت که باید با تایید کارشناسان فروشگاه همراه باشد، دستگاه نباید از بسته بندی خارج و پلمپ آن باز شده باشد. همچنین در صورتی که دستگاه با هدیه فروخته شده، هدیه نیز باید همراه کالا بازگردانده شود.
به این موضوع دقت شود که با تغییر در بسته بندی اولیه (پلمپ)، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.
همچنین توجه داشته باشید که در این حالت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و هزینه ارسال شده و بسته بندی توسط این فروشگاه؛ از هزینه پرداختی کسر خواهد شد.

ایراد فنی در کارکرد دستگاه یا لوازم خریداری شده:

در صورت وجود ایراد فنی در محصول خریداری شده حداکثر تا 48 ساعت (دو روز) غیر کاری پس از دریافت، آن را از طریق تماس تلفنی به کارشناسان اطلاع دهید.
برای بازگرداندن کالا لازم است محصول در جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود لذا جعبه و یا بسته بندی آن را سالم نگاه دارید. توجه داشته باشید هرگونه برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
ضمانت بازگشت کالا، شامل ایرادات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه دستگاه) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی ‏‏باشد.

وجود مغایرت:
در صورتی که کالای ارسال شده با اطلاعات ثبت شده در وبسایت مغایرت دارد، حداکثر تا 48 ساعت (دو روز) پس از دریافت محصول، موضوع را از طریق تماس تلفنی اطلاع دهید.
اگر مغایرت از روی اطلاعات جعبه و یا بسته بندی کالا قابل تشخیص است برای استفاده از ضمانت بازگشت، دستگاه نباید از حالت بسته بندی اورجینال (پلمپ) خارج شود.
عکس های از محصولات که در وبسایت درج شده اند، جهت ساده سازی و کمک به مشتری برای خرید راحت تر است و این امکان وجود دارد در برخی جزییات با کالای اصلی متفاوت باشد. معیار وجود مغایرت، مشخصات فنی درج شده در صفحه محصول می باشد.

ایراد و یا آسیب دیدگی فیزیکی:
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و …) باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.

در نظر داشته باشید جعبه اصلی دستگاه را سالم نگاه داشته و توجه شود که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش لمینو جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

— در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

– با شماره تلفن 09353711572 خدمات پس از فروش ، تماس بگیرید.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی لمینو
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی لمینو